Ruch Kliknięcie na lewy przycisk myszy, poruszy Twoją postać. |
Atak Podwójnie kliknij na potwora, albo naciśnij spację, by wybrać i atakować go. |
Drugi atak Z kursorem na potworze kliknij obydwa klawisze myszki, albo naciśnij Z. |
Obiektyw / Obrót obrazu Rolką myszki steruj by przybliżyć i oddalić. Przesuń myszkę z wciśniętym prawym przyciskiem. |
Minimapa Klikając lewym przyciskiem myszy przesuwasz również swoją postać. Wyświetli się krótka informacja o okolicy. |
1. Sprawdź czy cel można złapać Wybierz stworzenie i sprawdź czy ma znak chwytania. |
2. Zaatakuj stworzenie Atakuj póki wskaźnik PŻ stworzenia nie zrobi się żółty. |
3. Użyj umiejętności chwytania Schwytaj stworzenie za pomocą umiejętności chwytania. |
4. Jeśli chwytanie nie powiedzie się Poczekaj, aż minie czas ponownego użycia i spróbuj ponownie. |
Wybór zwierzaka i podstawowa kontrola. Wciśnij przyciski F1~F3 dla indywidualnej kontroli. |
Ctrl + Lewy przycisk, aby wybrać zwierzę. |
Zaawansowana kontrola zwierzaka Zwierzaki mogą automatycznie atakować określone cele, lub te znajdujące się w pobliżu. |
NosKumpel zatrzymuje natychmiast swoją aktywność. |
Zwierzaki dołączą do postaci gracza |
Zwierzaki mogą iść do wyznaczonego miejsca. |
Nauka na trwałe zwiększa statystykę postaci. Umiejętności można się uczyć od Trenera Calvin. Nauka wymaga określonego poziomu profesji i określonej ilości złota i PP Specjalność ma dwa stopnie - początkujący i zaawansowany. Stopień początkujący nie jest wstępem do zaawansowanego stopnia. |
Podstawowa umiejętność jest tym co postać posiada. Podstawowe umiejętności wymagają poziomu profesji, PP i złota. 2 PP będą dawane za każdy poziom profesji gracza. |
|
Umiejętności mogą być umieszczone na pasku szybkiego wyboru. |
Umiejętności można usuwać. Usunięcie umiejętności powoduje wzrost PP i wymaga określonej ilości złota. |
Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na jakikolwiek przedmiot, pozwala sprawdzić jego zdolności i informacje o nim. |
|
"Amulet powrotu do domu" przeniesie cię z powrotem do miasta. Gra zapamiętuje pozycję gracza przed przeniesieniem. |
Amulet powrotu przenosi do zapamiętanej pozycji, gdzie został użyty amulet powrotu do domu. |
Uszlachetnij kamień Gillion, aby wyprodukować specjalne przedmioty. |
1. Nakrycie głowy 2. Akcesoria 3. Karty specjalisty 4. Naszyjniki 5. Główna broń 6. Zbroja 7. Broń drugorzędna 8. Rękawiczki 9. Pierścienie 10. Bransoletki 11. Buty 12. Amulety 13. Wróżki 14: Zakładanie kapelusza 15: Zakładanie kostiumu |
Pożywienie Pożywienie może być spożywane tylko podczas odpoczynku, dla przywrócenia PŻ i PM |
Przekąski Przekąski mogą być spożywane w dowolnym czasie, dla przywrócenia PŻ i PM. Przywracana ilość jest mniejsza niż w przypadku pożywienia. |
Posiłek Posiłek rozszerza obecny limit PŻ i PM. |
Karma dla zwierząt Karma dla zwierząt zwiększa lojalność zwierzaka i punkty doświadczenia. |
Te same przedmioty mają inne właściwości, zależne od ich poziomu unikalności. Inne poziomy unikalności są dostępne dla wszystkich przedmiotów wyposażenia z różną szansą. Gracze mogą próbować zwiększyć poziom unikalności wyposażenia przez obstawienie. |
|
Zakres poziomów unikalności od -2 do 7. |
Witamy!
Pokonam was wszystkich
Zaufaj mi!
Gracze mogą uszlachetnić kamienie Gillion dzięki uszlachetniaczom. Istnieją 3 rodzaje uszlachetniaczy: Po zakupie uszlachetniacza kliknij na niego dwukrotnie. 1 kamień Gillion zanika i w zamian zostaje stworzony inny przedmiot. |
Wzmocnienie oznacza lepszy atak i wartość obrony. Wzmocnienie jest dostępne u Teoman Topp.
|
Na wyższym poziomie ulepszenie jest ze specjalnym wizualnym efektem. |
Stosunek ataku do obrony +2 ze stopniem ataku +5
(Stopień ataku - stopień obrony) = 3 różne stopnie będą stosowane. |
Z poziomem ataku +5
Obrona przed atakiem +2 z atakiem +5
atak
Przenieś się natychmiast do Mini-Land, za pomocą dzwonka powrotu do domu. Przy wychodzeniu z Mini-Land zabierze postać z powrotem tam, gdzie dzwonek był użyty. |
|
Położenie Mini-Land |
Przynoszenie / Zastępowanie / Pozostawianie zwierząt W ten sposób określa się, czy zwierzęta towarzyszą graczowi, czy też nie. |
Różne rodzaje wyposażenia produkcji |
|
Kliknij dwukrotnie na wyrób rzemieślniczy |
Jeżeli dostępne są odpowiednie materiały, produkcja przedmiotów jest zawsze możliwa. Narzędzie można uzyskać w mieście u NPC. |
Ozdobny złoty naszyjnik
Wymagany poziom: 14
Maksymalny poziom opcji : 1
Maksymalny numer opcji: 0/2
Dodawanie opcji Maksymalny poziom opcji akcesorium = maksymalny poziom opcji cellona, który może zostać dodany Maksymalny numer opcji akcesorium = maksymalna liczba cellonów, które można dodać Każdy cellon ma odpowiedni poziom od 1 do 10. |
||||
Ilość opcji zależy od poziomu cellona
|
Umiejętności dodatkowe wzmacniają umiejętności podstawowe Instytut Nauki Umiejętności w Centrum Pomocy Technicznej |
Umiejętności dodatkowych o tym samym wyglądzie nie można dodawać jednocześnie. |
Umiejętności dodatkowe są bardzo skuteczne! Zmiana umiejętności po wzmocnieniu umiejętnościami dodatkowymi. |
|
|||||||||
|
Ten potwór przekształca 15% swoich możliwych szkód w żywioł cienia dla dodatkowych szkód. |
|
Żywioł / Odporność Szkody ataku żywiołu = wartość żywiołu celu - wartość odporności celu |
|
Wykorzystane może być tylko 6% ataku światłem. |
|
Wykorzystane może być tylko 29% ataku ogniem. |
|
Gracze nie mają przypisanego żywiołu. Aby otrzymać żywioł, potrzebna jest wróżka. |
Łączenia można nauczyć się u Malcolma Mixa. Łączenie odporności oznacza łączenie odporności rękawic i butów. Połączyć można przedmioty jednakowej kategorii (rękawice - rękawice / buty - buty). Wynikiem połączenia jest jeden przedmiot. Do łączenia konieczny jest piasek z rzeki Donner i odpowiednia ilość złota. Skutecznie połączone przedmioty będą miały oznaczenia takie jak "Połączenie proste" / "Połączenie podwójne". Można dokonać do 6 połączeń. Im więcej połączeń, tym większa szansa, że przedmiot zawiedzie. |
AKT |
Historia NosTale zawiera akty główne i poboczne, które ułożone są na zasadzie: 1-1, 1-2, 1-3, 2-1, 2-2...itd. |
Misje czasoprzestrzenne ( Kamień bohatera czasoprzestrzeni ) |
Misje bohaterów są możliwe jedynie po przejściu wszystkich misji czasoprzestrzennych danego aktu. Zakończ misję bohaterów, aby rozpocząć następny akt. |
Instalowanie struktur
1) Zakup strukturę. |
Jak korzystać z magazynu
1) Podejdź do magazynu i kliknij na niego. |
Usuwanie struktur
1) Otwórz okno Mini-landu (L). |
1) Widok mapy misji : pokazuje aktualną pozycję gracza na mapie czasoprzestrzeni. 2) Życie / PŻ: jeżeli poziom osiągnie 0, misja zakończyła się niepowodzeniem. 3) Punkty: aktualny wynik osiągnięć w misji. 4) Warunek spełnienia misji: warunki konieczne do spełnienia misji. Mogą one być różne. 5) Wskaźnik czasu: limit czasu na przejście misji; jeżeli poziom osiągnie 0, misja zakończyła się niepowodzeniem |
Czym jest wróżka? Wróżka używa mocy żywiołu jako swojej mocy. Wróżka może mieć cztery moce żywiołu: ogień, wodę, światło i cień. Jeżeli gracz rozpocznie atak używając żywiołu, którym posługuje się jego wróżka, może spowodować on większe szkody, w zależności od mocy żywiołu wróżki. |
Skąd wziąć wróżkę?? Wróżka ognia: poz. 25 misja bohaterów Wróżka wody: poz. 33 misja bohaterów Wróżka światła: poz. 41 misja bohaterów Wróżka mroku: poz. 45 misja bohaterów |
|
||
|